Tuesday, August 18, 2009

For someone that had been erased from my heart long time ago..

that "someone" i guess she had been stayed in my heart for about 4 years long time ago
曾想对你说 说我爱你 但 还是没说出口 怕你 知道后的画面 是你离我而去
曾想对你说 说我爱你 但 还是没说出口 只因 有人比我快了 几步说他爱你
因为爱你 所以选择犹豫 因为爱你 所以选择放弃
因为爱你 我选择你开心
曾想对你说 说我爱你 但 还是没说出口 怕你 知道后的画面 是你离我而去
曾想对你说 说我爱你 但 还是没说出口 只因 有人比我快了 几步说他爱你
哦~ 因为爱你 所以选择犹豫 因为爱你 所以选择放弃
因为爱你 我选择你开心 不让你伤心

1 comment:

::[義]:: said...

Hor hor! I think I know who you're saying hor! eheh, create a chatbox there for easy conversation, and since when you got blog har? I don't know de eh?